About Me

My photo
hoollAAa~ jus call me nath. im simple person,not 2 plain not 2 over. but cwit,as usual,haha! rmi owg ckp aku combunk.kdg nyirap jgk!they dun noe me at ol! but i dun care a bit! im jus being myself. this is real me.i can b ur bestest fren n at the same time i can b ur bad ENEMY!sounds horror ryte?haha! i h8 backstabbers!n hypokrit! im kinda bz at the moment. so m8 it short,jus add me if u wana noe more bout me.kay?? muuuaAaAaAhHXx!

Wednesday, April 22, 2009

ni liez..
fullname die nur shaliza jumri..
kami adalah bestie..
aku syg cgt ky die..
coz she is truly my buddy..
she knows wat's friends are..

kitowg knl dh lame dh..
since skolah ren dulu..
kwn baek pnye wokk!!

pas 2 kitowg dapat 1 sekolah yg sama balek..
waktu last year, aku dot form6 same ngn die..
1 class lagi 2..
best gle!!
tp syg, aku x lame kt c2.
bub aku dpt another offer which i tinkis better for me,
aku masok poly pd.
dpt kos secretarial science..
jaowh lak uh..
so kitwg terpkse berpisah lagi.
egt kn baru nk baja sesama ag.
tp nk wt cne ek?
tp kitowg still cntct lagi ok.


act ktowg ade 2owg lagi membe yg i tink dh lost contct..
name die farahin johari,another is fiffy alia..
mish them fucking damn much!!
tatwu dowg kt mane skunk..
hopefully ble dowg terbaca blog neh, dowg akn cktct aku ah..

pape pn,LIEZ,,
u the best!
friends till the end ok!!

3 comments:

AMOI KUSUT said...

TERHARU!!!
ilysfdm2...
u r my pelangi
n my true fwenz...
bff cmpai mati..

chicky chipsdale said...

haha!!

smpy kiamat woohh..
sayang kau jugak lah..

Mizan Yusof said...

peh keluat post zaman bila ni haha